نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ریپوبلیکا : کیتا به یوونتوس نزدیک است اما هنوز توافقی انجام نشده ، لوتیتو برای کیتا و میلینکوویچ 100 میلیون یورو می خواهد

ریپوبلیکا : کیتا به یوونتوس نزدیک است اما هنوز توافقی انجام نشده ، لوتیتو برای کیتا و میلینکوویچ 100 میلیون یورو می خواهد

پس باشگاه فوتبال یوونتوس علاقه خود به بالده کیتا را رسانه ای کرد و از ارسال پیشنهاد رسمی برای این ستاره سنگالی توسط مدیر اجراییش پپه ماروتا سخن گفت، امروز خبرهای جدیدی از این ماجرا منتشر شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

نسخه رمی لاریپوبلیکا در این باره نوشت:

 

ظاهرا اولویت لاتزیو با توجه به علاقه کیتا برای پیوستن یوونتوس و اکنون که یوونتوس رسما برای خرید وی ابراز علاقه کرده فروش این بازیکن به تیم تورینی است. پیشنهاد اولیه ماروتا برای کیتا هنوز نظر لوتیتو را جلب نکرده، اما یک پیشنهاد 20 میلیونی بهمراه رینکون می تواند پاسخ مثبت رئیس عقاب ها را بهمراه داشته باشد.

 

لا ریپوبیلیکا ادامه داد:

 

اگر یوونتوس پیشنهاد رسمی 90 میلیون یورویی برای کیتا و میلینکوویچ ارسال کند، با وجود اینکه لوتیتو اعلام کرده ستاره جوان صربستانیش را کمتر از 75 میلیون یورو نخواهد فروخت و برای این دو بازیکن حداقل 100 میلیون یورو می خواهد اما اگر لوتیتو با یک چک 90 میلیونی مواجه شود، دادن پاسخ منفی و گفتن «نه» به این پیشنهاد برایش بسیار سخت خواهد بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: